Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

MONIN

100 év tapasztalattal a háta mögött a MONIN vált a legnagyobb választékú márkává a több mint 140 ízével a több mint 140 országban!

1912 George Monin megalkotta a márkát a franciaországi Bourge-ban. A márka akkori szlogenje a: „szenvedéllyel a minőségért”. A minőség a mai napig meghatározó fogalom a cég életében, ahol minden üvegen szerepel a lot szám, így visszakövethető, hogy milyen anyagokból és ki által lett elkészítve az adott termék.

A MONIN termékek nem tartalmaznak mesterséges tartósítószert, ennek ellenére hosszú szavatossági idővel rendelkeznek (3év). Természetes alapanyagokat tartalmaznak, magas gyümölcstartalommal- válogatott gyümölcsökből. Édesítő szerként 100%-ban nádcukrot használnak.

Rendezés: