Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a webshopban leadott rendeléskről. Az elektronikus számlát nem szükséges kinyomtatni, minden esetben elektronikus aláírással és dátumbélyegzővel van ellátva, azt elektronikus úton kell a hatályos jogszabályoknak megfelelően megőrizni és a könyvelésben elhelyezni. A vásárló a vásárlási folyamat befejezésével elfogadja, hogy számára elektronikus számla (e-számla) kerül kiállításra!
Figyelem!
2020.07.01-jét követően kérjük fordítsanak KIEMELT FIGYELMET arra, hogy az automatizált számlázási folyamatnak köszönhetően nincs mód arra, hogy a vásárló által megadott adatok alapján elkészült elektronikus számlát utólag módosítsuk, azt a rendszer automatikusan kiállítja és elküldi a vásárlónak a pénztár folyamat során megadott adatok alapján!
Amennyiben Ön belföldi adóalanynak minősül (adószámmal rendelkező vállalkozás, nonprofit szervezet, önkormányzat, EGYÉNI VÁLLALKOZÓ, stb.), akkor kérjük válassza a cégként vásárolok opciót, hogy a számla helyes adattartalommal készüljön el. Csak ebben az esetben tűnteti fel a számlázó a számlán a vásárló adószámát és küldi be a NAV Online rendszerébe a számla adatait, ami feltétele a számla elhelyezésének a vásárló könyvelésében!
Utólag csak a számla sztronózása után tudunk új bizonylatot kiállítani (Önnek minden elkészült bizonylatot ugyan úgy el kell majd helyeznie a könyvelésében!) és új számlát kiállítani a helyes adattartalommal.
A helytelen adattartalommal kitöltött (ha nem használja a cégként vásárolok lehetőséget és nem adja meg az adószámát az is annak minősül) számla sztornózásának és az új számla elkészítésének adminisztrációs díja bruttó 1.000 Ft / számla.
Az adminisztrációs díj automatikusan feltűntetésre kerül a helyes adattartalommal kiállított számlán, esetleges elengedése méltányossági alapon kérhető.
Kérjük kiemelten figyeljenek rá, hogy a számlázáshoz szükséges adatokat pontosan adják meg (vállalkozás neve, címe, adószáma helyes formátumban 12345678-1-12), mert a számlázó program összeveti az adatokat a központi nyilvántartásban tárolt adatokkal és ha nem egyeznek meg, akkor nem készíti el a bizonylatot!
Ilyen eset például, ha az adószámot egyben, kötőjelek nélkül adják meg!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
- Házhozszállítás (GLS, vagy DPD futárszolgálattal)
- Budapest területén házhoz szállítás saját képviselőink által
- személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)
- személyes átvétel átadóponton
- Foxpost csomagautomata
- Házhozszállítás Szlovákia területén (GLS futárszolgálattal)
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
- utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS, vagy a DPD futárszolgálat munkatársának, a Foxpost automatánál kizárólag bankkártyával, vagy a Packeta átvételi ponton)
- Simple Pay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Simple Pay rendszeren keresztül)
- készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)
- bankkártya - (valamennyi képviselőnknél és a személyes átvételre megjelölt helyszíneken is tud helyben bankkártyával -PayPass is -fizetni)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS, vagy a DPD futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Lehetősége van csomagját Foxpost automatába vagy Packeta csomagpontra is rendelni, jelenleg ezek a legkedvezőbb díjon igénybe vehető szállítási módok.
Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg csak Szlovákiába vállalunk.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Az adományként vásárolt termékek tulajdonjogáról a vásárló a MEGRENDELEM gomb megnyomásával automatikusan lemond, azokat külön adománylevél nélkül az X-Presso Coffee Kft. által kijelölt egészségügyi intézményeknek (KIFEJEZETTEN NEM PROFITORIENTÁLT SZERVEZETNEK!) adományozza. Jelen feltétel elfogadása helyettesíti az adományozó és az adományozott között kötendő adománylevelet.
Adózási és jogi információ vállalkozások részére:
Nem vagyunk közhasznú szervezet és azt sem tudjuk garantálni, hogy az adományként vásárolt kávék közhasznú szervezetekhez kerülnek majd. A hatályos jogszabályok szerint előírt szabályos számlát állítunk ki a vásárlásról, amelyet a hétköznapi előírások szerint lehet a könyvelésben elhelyezni.
Kérjük céges vásárlás előtt feltétlenül egyeztessen könyvelőjével!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.